I 3 steg använder du ditt servicenummer bättre

I all kommunikation blir det personliga tillvägagångssättet alltmer populärt. Och det är inte konstigt, eftersom kunder föredrar en vänlig ton och företag vet att de kan göra ett gott första intryck.
Moderna tekniker hjälper företag med detta, och Belfabriek använder dessa flitigt.
Om du har ett servicenummer hos Belfabriek får du gratis tillgång till en rad kraftfulla alternativ. Dessa gör det möjligt att stärka dina varumärkesvärden och ge dina kunder en trevlig samtalsupplevelse. På bara tre enkla steg gör du kommunikationen med dina kunder och affärskontakter mer personlig och professionell.
1. Hälsa uppringare välkomna
Låt dina uppringare höra att de har kommit rätt genom att hälsa dem välkomna innan de pratar med en av dina medarbetare. När ditt kontor eller avdelning är stängt kan ett meddelande informera om öppettiderna.
Som nummerägare tillhandahåller du själv detta meddelande som en .wav- eller .mp3-ljudfil. Du kan också spela in ditt meddelande via telefon, vilket automatiskt ersätter ett tidigare meddelande. Eller låt en av våra professionella röstskådespelare spela in ditt meddelande. Kontakta oss för demo-inspelningar och en offert.
2. Hör via vilket nummer dina uppringare kommer in
En annan praktisk funktion i din Service Panel är förannonseringstonen. En ton som du väljer låter dina telefonmedarbetare höra vilka uppringare som kommer in via ditt 0800- eller 0900-nummer. Samtal från personer som ringer direkt till ditt lokala nummer föregås inte av en ton.
3. Missa inga viktiga samtal
När din avdelning är stängd, telefonen inte besvaras inom 20 sekunder eller kön är längre än fem minuter kan uppringare lämna ett meddelande. Tack vare den digitala telefonsvararen kan du lyssna på de inspelade meddelandena var och när du har tillgång till internet. På så sätt ser du till att viktiga kunder eller brådskande samtal besvaras så snabbt som möjligt.