Artiklar
Läs de senaste berättelserna, användningsfall och uppdateringar för att optimera användningen av ditt företagsnummer.

Ta kontroll över samtalsstatistiken
Utan statistik vet du aldrig exakt hur ditt servicenummer presterar. Hos Belfabriek bestämmer du själv vilken period du vill granska statistiken för.
national-numbers

Hur gör jag mitt 0900-nummer kostnadseffektivt eller till och med lönsamt?
Med ett 0900-nummer ställer du själv in samtalstaxan. Men hur mycket bör du ta betalt per minut eller per samtal för att täcka kostnaderna eller göra vinst?
national-numbers

5 sätt att öka konverteringen för inkommande samtal
Ett eget servicenummer är ett viktigt steg mot högre intäkter. Med dessa 5 praktiska tips får du ännu mer ut av dina inkommande samtal.
customer-care

0900-nummer: ställ in taxa per minut eller per samtal?
Med ett 0900-servicenummer kan du själv ställa in taxan. Väljer du en taxa per samtal eller per minut? Vad är bäst för din organisation?
national-numbers

3 irritationsmoment för uppringare som samtalsinspelning löser
Företag som tar bort irritationsmomenten för uppringare kan inte gå fel hos sina kunder. Upptäck här hur samtalsinspelning radikalt förbättrar kundupplevelsen.
national-numbers, customer-care

Viktigt: lokal taxa för servicenummer försvinner
Innehavare av servicenummer får inte längre ange 'lokal taxa' för sitt nummer. Belfabriek förklarar vad som ändras, varför och vad du behöver göra.
national-numbers