Uppdatering: Bättre hjälp och enklare att spara ändringar i Mitt Belfabriek

Om du som kund hos Belfabriek har använt din Mitt Belfabriek portal de senaste veckorna har du kanske märkt några ändringar.
I den här artikeln berättar vi vad som har förändrats och vad det innebär för dig.
Förbättrad hjälp
I somras flyttade vi vår online kunskapsdatabas till en ny, mer modern plattform.
Samtidigt passade vi på att ge webbplatsen ett nytt utseende och uppdatera mycket av innehållet.
Denna kunskapsdatabas var tidigare tillgänglig från Mitt Belfabriek-portalen via den röda “Support”-fliken på vänster sida av sidan. Därefter behövde du skriva in din sökfråga i det - något gömda - “Sök i vår kunskapsdatabas”-fältet.
Detta har nu blivit enklare.
Längst ner till höger på varje sida i Mitt Belfabriek ser du en grön “Support”-knapp. När du klickar på den visas en popup med ett sökfält med frågan “Hur kan vi hjälpa dig?”
När du skriver in ett sökord eller en fråga föreslår systemet ett antal artiklar från vår kunskapsdatabas där du sannolikt hittar svaret på din fråga.
Vår kunskapsdatabas innehåller hundratals artiklar som besvarar de vanligaste frågorna.
Om du trots detta inte hittar svaret på din fråga eller har en annan, specifik fråga kan du kontakta oss via den gröna “Skicka oss ett meddelande”-knappen.
Dessa meddelanden skickas till våra supportexperter som kommer att besvara din fråga så snart som möjligt.
Automatisk sparning av ändringar i nummerinställningar
Tidigare, efter att du gjort ändringar i dina nummerinställningar, behövde du scrolla till slutet av sidan, klicka på “Spara” och sedan bekräfta ändringarna igen.
Detta ledde ibland till att kunder gjorde ändringar men inte sparade dem, vilket innebar att de önskade ändringarna inte genomfördes eller försenades.
Vi har nu förenklat processen för att göra ändringar avsevärt.
Alla ändringar sparas nu direkt och automatiskt.
Du ser en gul statusrad högst upp på sidan som meddelar att alla ändringar har sparats.
Observera: För att garantera tillgängligheten för ditt servicenummer kommer ändringar fortfarande, precis som tidigare, att granskas av våra experter innan de genomförs. Vi försöker hålla denna fördröjning till ett minimum.
Har du idéer för förbättring? Dela dem med oss
Belfabriek strävar efter kontinuerlig förbättring av våra produkter och tjänster. Feedback och input från våra kunder spelar en viktig roll i detta. Många av våra unika funktioner har sitt ursprung här.
Har du idéer eller förslag på hur vi kan förbättra våra produkter eller tjänster ytterligare, hör vi gärna från dig.