Köp dina egna avgiftsfria, lokala eller (inter)nationella nummer direkt online.

Sverige:0200 439 510

Missa aldrig mer ett samtal

Publicerad i Kundkontakt

Grattis, du har just registrerat ditt gratisnummer eller premiumnummer och är nu den stolta ägaren av ditt eget servicenummer! Men vad händer nu? Vad händer om linjen är upptagen?

Grattis, du har just registrerat ditt gratisnummer eller premiumnummer och är nu den stolta ägaren av ditt eget servicenummer! Men vad händer nu? Vad händer om linjen är upptagen?

Hur kan du ställa in ditt servicenummer så att du aldrig mer missar ett samtal?

I CallFactory kan du få dina telefonsamtal levererade genom ett så kallat överflöde. Detta innebär att om linjen är upptagen vidarebefordras ett inkommande samtal till ett alternativt telefonnummer.

Du bestämmer självklart till hur många telefonnummer dina samtal ska vidarebefordras.

Om det inte är möjligt att ringa in ett andra nummer kan vi upprätta en samtalskö. Den som ringer får veta hur många som väntar framför honom eller henne.

För att undvika att kunderna måste vänta utan slut i samtalskön kan du ange en maximal längd på kön i antal personer eller den totala väntetiden. När kön är längre än den tid du har ställt in kan vi vidarebefordra de som ringer till din Voice2email. Här kan de lämna ett meddelande som sedan skickas till din e-post som en digital fil, så att du kan behandla dessa samtal vid en lugnare tidpunkt.

På så sätt behöver du aldrig mer missa ett samtal!

Relaterade artiklar:

Hur du lockar fler besökare till ditt servicenummer

Inlagd i Kundkontakt

Telefonkontakt är en av de mest effektiva kanalerna för att attrahera och behålla kunder. För företag som tar sin telefonverksamhet på allvar är ett servicenummer ett måste. Men det slutar inte där.

Förbättra din kundkontakt med kvalitetsövervakning

Inlagd i Kundkontakt

Att en perfekt ordnad kundkontakt omedelbart kan leda till högre omsättning är inget nytt. Men hur kan du mäta kvaliteten på din kundkontakt? Och hur kan du förbättra den?