Registrera dina egna 010/020- och lokala nummer direkt online!

Sverige:020-0439510
Internationellt:+3170-3111050

Virtuell samtalscentral

Med ett virtuellt callcenter ser du till att de som ringer fördelas rättvist och jämnt mellan tillgänglig personal: hemma, på kontoret eller var som helst!

Så länge dina kollegor har en telefon, fast eller mobil, kan vi inkludera dem i samtalsplanen och skapa ett virtuellt callcenter.

Samtalen fördelas i den ordning de tas emot bland dina kollegor som har gjort sig tillgängliga via appen eller den särskilda webbplatsen!

Fördelarna i korthet


Minimera väntetiderna

Först till kvarn gäller först till kvarn. Genom att fördela samtalen hålls väntetiden nere till ett minimum.


Skapa ett virtuellt team av callcenter- eller kundtjänstmedarbetare.

Oavsett varifrån dina anställda arbetar: de är alla en del av det virtuella callcentret, och de kan alla logga in och ut med hjälp av appen eller webbsidan.


Virtuell distribution

Ett virtuellt callcenter gynnar också dina anställda: fördelningen av samtalen gör kundtjänstrollen till en delad uppgift. Funktionen för inloggning/utloggning säkerställer att samtalen endast dirigeras till anställda som är inloggade.

Dra nytta av dessa kraftfulla funktioner

Tillsammans med on/off-funktionen ringer telefonen bara när det finns tillgängliga kollegor. I kombination med öppettiderskalendern kan du maximera din tillgänglighet för de som ringer. Det virtuella callcentret är imponerande i sig självt, men i kombination med några av de andra funktioner som samtalsinspelning eller samtalsvakt som du får med Belfabriek, erbjuder du de som ringer en upplevelse som kommer att få konkurrenterna att skämmas!

Alla extra funktioner i Belfabriek kan aktiveras när som helst. Du bestämmer själv när tiden är mogen. På så sätt växer ett Belfabriek-telefonnummer med dig och din organisation!

Nöjda telefonikunder från Belfabriek: