Registrera dina egna 010/020- och lokala nummer direkt online!

Sverige 020-881402:
🌍 +31 (0)85 400 5588:

Samtalsstatistik

Du har ett företagsnummer så att dina kunder lätt kan nå dig.

Du vill prata med fler som ringer och betjäna dem bättre. Men hur vet du om du uppnår dina mål? Att mäta är att veta.

En av de mest använda funktionerna i Belfabriek är instrumentpanelen för samtalsstatistik.

Den visar exakt vem som ringde vem, när och hur länge.
För din bekvämlighet rangordnar vi de "bästa resultaten" så att du med en snabb överblick kan se hur bra din telefonserviceavdelning presterar eller vilka som är de som ringer tillbaka.
Du kan också se vilka som är de mest trafikerade veckodagarna och de mest trafikerade tiderna på dagen. Praktiskt för att finjustera personalstyrkan. När är den bästa tiden att ta en paus?

Fördelarna

Här är de viktigaste fördelarna med statistik från Belfabriek:


Optimera din service

Se vilka telefoner och filialer som får flest samtal. Använd denna information för att effektivisera din telefonmeny.


Känn till dina regelbundna besökare

Mät effektiviteten av marknadsföringskampanjer och se vilka annonser som genererar mest samtalstrafik.


Tillgänglig offline

Vill du ha mer kraftfulla analyser? Ladda ner statistik i Excel- eller XML-format med en knapptryckning. Du kan sedan tillämpa dina egna beräkningar och filter.

Kraftfulla kombinationer med andra funktioner

I sig själv är den omfattande statistiken värd sin vikt i guld; den utgör grunden för viktiga beslut som hjälper dig att ständigt förbättra din telefontjänst. I kombination med de andra funktionerna som du får med ditt företagsnummer kan du bygga upp ett fantastiskt telefonisystem för företag.

Du behöver till exempel inte logga in hela tiden för att få en överblick över din statistik. Ett av de många alternativ som står till buds för dig som företagare är att få regelbundna e-postrapporter: dagligen, veckovis eller månadsvis får du den viktigaste statistiken.

Om funktionen för samtalsinspelning är aktiverad lagrar Belfabriken ljudinspelningar av de samtal som genomförs. Koppla statistiken till detta så vet du exakt varför just det samtalet tog så lång tid eller varför just den kunden ringde så ofta.

Integrering i realtid med din programvarumiljö
Vill du använda vår omfattande statistik i din egen programvarumiljö? Det är inte heller något problem. Med vårt statistik-API kan du integrera dessa uppgifter i din egen programvara eller dina egna applikationer. Detta möjliggör oändliga utvidgningar och kombinationer av statistik.

Kontrollera din samtalsstatistik nu
Belfabriks kunder kan logga in när som helst och se hur det går för deras nummer. Har du inte ett företagsnummer som är värd hos Belfabriek ännu? Ta då en titt på de fantastiska nummer som finns tillgängliga för närvarande!

Ofta ställda frågor:

Omfattande samtalsstatistik ingår i din prenumeration. Vi vill att alla ska kunna se bra uppgifter om antalet samtal, samtalens längd och vilka anställda som får vilka samtal.


Alla filialer är kopplade till det omfattande systemet för samtalsstatistik. Du kan se exakt vilken filial som får hur många samtal. Marknadsförare finner denna information mycket värdefull och kan använda den på ett bra sätt.


Om du använder ett separat telefonnummer för varje mediekanal ger vår samtalsstatistik dig insikt om vilken kanal som ger flest kunder. Du kan också se om någon ringer från en mobiltelefon eller en fast telefon, vilket kan vara användbart vid medieval.

Nöjda telefonikunder från Belfabriek: