Köp dina egna avgiftsfria, lokala eller (inter)nationella nummer direkt online.
Huvudsyftet med ett servicenummer eller företagsnummer är att optimera tillgängligheten för din organisation. Du vill betjäna fler kunder och ge bättre service. Men hur vet du om du uppnår dessa mål? Siffrorna ljuger inte.
Statistikpanelen är en av Belfabriek's mest använda funktioner. Den visar exakt vem som har ringt, när, hur länge de stannade på linjen och varifrån de ringde. För din bekvämlighet rangordnar vi dina "bästa uppringare" så att du med en snabb överblick kan se hur bra ditt telefonteam klarar sig och vem som ringer tillbaka. Du kan också se de mest trafikerade veckodagarna och de mest trafikerade tiderna på dagen. Användbar information för att finjustera dina personalbeslut. Vilka är de bästa tidpunkterna för att schemalägga raster?
Här är de största fördelarna med Belfabriek Statistics:
Ta reda på vem som genererar flest och minst återkopplingar. Använd denna information för att göra din telefonmeny effektivare.
Mät effektiviteten i dina marknadsföringskampanjer och lär dig vilka annonser som genererar mest samtalstrafik.
Vill du utföra mer avancerade analyser? Genom att trycka på en knapp kan du ladda ner data i Excel- eller XML-format. Importera data i din egen programvara för att tillämpa dina egna filter och beräkningar.
Eftersom vår statistik är i realtid kan du omedelbart reagera på toppar, t.ex. genom att tilldela fler anställda.
Statistiken ger dig en inblick i samtalsmönstret varje vecka. Vissa dagar är långsamma, andra är mer hektiska och kräver mer personal.
Statistiken är ovärderlig och kan ligga till grund för beslut som kontinuerligt förbättrar din telefontjänst. Och genom att kombinera dem med andra funktioner som ingår i ditt företagsnummer kan du bygga ett fantastiskt telefonsystem för företag.
Du behöver till exempel inte logga in hela tiden för att läsa din statistik. Ett av de många alternativ som vi erbjuder våra företagarkunder är att schemalägga automatiska rapporter: få dagliga, veckovisa eller månatliga rapporter om viktig statistik till din e-postadress.
När du aktiverar samtalsinspelning sparar Belfabriek ljudfiler av dina samtal. Du kan kombinera den här funktionen med din statistik för att ta reda på varför vissa samtal tar så lång tid eller varför en viss kund ringer upprepade gånger.
Vill du integrera kraften i vår avancerade statistik i din egen programvarumiljö? Det är inga problem. Vårt statistik-API gör det möjligt för dig att importera data för användning i din egen programvara eller dina egna tillämpningar. Detta låser upp oändliga möjligheter att utöka och kombinera din statistik.
Belfabriek-kunder kan logga in när som helst för att kontrollera sitt företags telefonnummer. Och om du inte redan har ett Belfabriek företags- eller servicenummer? Se vilka 0800-nummer, lokala och nationella nummer som för närvarande är tillgängliga. Våra transparenta priser och omfattande funktioner har redan tilltalat tusentals företag, både stora och små.