Köp dina egna avgiftsfria, lokala eller (inter)nationella nummer direkt online.
En förkonfigurerad och programmerad Belfabriek Yealink-telefon. Beställ idag före 22:00 (CET) och du får den i morgon på (hem)kontoret.
Ja, Belfabriks telefonsystem fungerar med alla märken och typer av enheter. Har du redan VoIP-enheter i bruk? Då behöver du inte byta ut den. Om du inte är ett fan av gräddfilen och vill ha en plug & play-upplevelse ;-). I så fall rekommenderas Yealink-enheterna (exklusiva med vårt telefonsystem) starkt.
Varför Yealink? Det finns ett stort antal VOIP-enheter på marknaden. I alla prisklasser och kvaliteter. Faktum är att det finns så många att det är omöjligt för våra anställda att hålla reda på alla. För att inte tala om att erbjuda support. Var finns Sip / Codec / NAT-inställningarna av typ A, B, C, D till Z igen? Eftersom vi fick många frågor om att välja rätt enhet under Coronakrisen har vi dykt djupt ner i frågan. Och så kom vi fram till Yealink-enheterna. Vi erbjuder nu dessa - exklusivt - förkonfigurerade och med 5 års garanti.
Vi levererar telefonerna förkonfigurerade, du behöver bara ansluta dem till ditt befintliga nätverk så registrerar de sig själva.
Telefonen registrerar sig via en befintlig internetanslutning på våra telefoniservrar och voila, du har en fungerande telefon.
Vi erbjuder 5 års garanti på dessa telefoner, så att du kan vara säker på att telefonerna fungerar i din organisation.
Vår plattform är helt optimerad och anpassad till Yealinks teknik och funktioner. Alla funktioner fungerar optimalt och du kan också enkelt hantera telefonens adressbok via vår portal.
Den modernaste och mest mångsidiga SIP-telefonen i dag.
Yealink-enheterna har följande funktioner:
helt förkonfigurerade för varje användare
Plug 'n' play-upplevelse, du ansluter enheten till internet och den fungerar.
Centralt hanterbar adressbok för alla telefoner.
Regelbundna uppdateringar av programvara och fast programvara.
ringa och ta emot samtal helt digitalt
Vi kan fakturera dig och tillhandahålla statistik på följande sätt.
Fakturering per filial (användbart för kedjor och franchiseföretag).
Fakturering till olika användare (användbart när flera läkare bemannar en akutlinje).
Fakturering per kostnadsställe eller nummer
Fakturering per land och nummer
Fakturering av nummer baserat på huvudkontorets placering
Du kan enkelt göra din beställning på vår webbplats 24 timmar om dygnet, 7 dagar i veckan. Nedan följer leveranstiderna per produkt:
Beroende på land och serie kan vi utfärda och aktivera numren omedelbart eller så måste vi först genomföra en registrering i ditt namn hos den berörda statliga organisationen.
Har du redan ett nummer och vill du flytta det till Belfabriken? Detta är möjligt och regleras av lagen. Vi kan flytta numret till oss och ger dig gärna ett tillfälligt nummer om du vill testa och konfigurera de nya enheterna redan nu.
För länder utomlands kan du antingen först göra en beställning av ett önskat nummer, varefter en anställd kontaktar dig inom en arbetsdag, eller så kan du ringa vår servicedesk och först diskutera alternativen per telefon. Beroende på landet har vi ett nummer aktivt samma arbetsdag eller inom några dagar.
Om du använder de Yealink-enheter som vi rekommenderar kan vi konfigurera dem åt dig och skicka dem till dig. Du har då en plug and play-upplevelse. Beställningar som görs före 22:00 (CET) levereras nästa arbetsdag.
Du kan ladda ner softphones för din PC, Mac, iOS- eller Android-enhet dygnet runt till de enheter du väljer.
Du kan själv skapa och aktivera/deaktivera dessa dygnet runt via webbgränssnittet. På så sätt kan du enkelt skapa konton för alla enheter som du vill ansluta.
Du kan ladda ner dessa dygnet runt i butikerna eller via en nedladdningslänk som tillhandahålls.
Du kan lära dig att konfigurera, men de flesta tycker inte om det. Därför tar vi gärna över det ansvaret från våra kunder. Precis som "besväret" med att välja och beställa telefoner. För att göra detta möjligt har vi gjort stora investeringar i central konfiguration av våra softphones och en automatiserad distributionscentral för Yealink-byråenheter.
Hårda telefoner levereras förkonfigurerade från vårt eget lager. Till en central plats, men också till exempel till olika filialer eller enskilda anställdas privata adresser. Vanligtvis: beställd före 22:00 (CET), nästa dag på valfri arbetsplats! Om det gäller adresser "längre bort" i Europa får du enheterna via UPS efter 2-3 arbetsdagar.
Anställda får nedladdningslänkar till förkonfigurerade softphones, ditt val för desktop och/eller mobil.
Vi erbjuder organisationer med fler än 100 användare möjligheten att utforma mjuk telefonmiljön i husets stil (varumärkesskyddad). Detta kan förverkligas inom en månad (design, implementering och utrullning). Fråga om alternativen!
Fördelar med en överblick:
Snabb och enkel utrullning av nya enheter
Förkonfigurerad och fjärrhanterbar.
Regelbundna uppdateringar av firmware (fjärrstyrning)
Möjlig varumärkesmiljö från ~100 användare
Låt våra medarbetare konfigurera ditt telefonnummer på det sätt som du vill ha det. Du kan sedan enkelt göra justeringar själv eller låta oss göra det så att du inte behöver oroa dig för det längre.
Du behöver aldrig mer missa ett samtal. Inte ens när alla dina linjer är upptagna, kön är för lång eller du inte kan ta emot samtalet av någon annan anledning.
Ditt företagsnummer är ett virtuellt telefonnummer. Det innebär att inkommande samtal vidarebefordras till ett valfritt telefonnummer. Detta kan vara en fast telefon, en mobiltelefon eller till och med ett offshore callcenter. Du bestämmer själv.
En mycket framgångsrik marknadsföringskampanj? Gratis publicitet i de nationella medierna? En snabb Adwords-kampanj? En fantastisk recension på en jämförelsesajt? Inga problem! Inte ens den mest hektiska samtalstoppet är något problem för oss.
"Tack för att du ringde..." är oftast det första du hör när du ringer till en yrkesorganisation.
Leverans av nationella och internationella samtal? Inga problem!
"Det här samtalet kan komma att spelas in för kvalitetssäkring." Om du ringer till servicenummer kommer du att få höra ett meddelande med denna innebörd som används regelbundet.
Din dagliga, veckovisa eller månatliga översikt över samtalsstatistik kommer bekvämt med posten. Med ditt telefonnummer, förstås.
Huvudsyftet med ett servicenummer eller företagsnummer är att optimera tillgängligheten för din organisation. Du vill betjäna fler kunder och ge bättre service. Men hur vet du om du uppnår dessa mål? Siffrorna ljuger inte.
Finns det någon som ringer som du helst inte vill ska ha tillgång till något av dina nummer? Blockera deras samtal med vår lättanvända svarta lista och håll dina linjer öppna för viktiga samtal.
Dina affärspartners eller kunder vill ha en anställd på linjen så snabbt som möjligt. Men de flesta anställda har inte svar på alla tänkbara frågor. En telefonmeny gör det möjligt för de som ringer att få rätt person på linjen så fort som möjligt.
Vårt IVR-system kan fördela hundratals samtidiga samtal över ditt rikstäckande nätverk av filialer.
Företagare använder ofta flera nummer, vart och ett för ett visst syfte eller för en särskild webbutik. I dessa fall är det bra att få veta vilket av dina företagstelefonnummer som samtalet kommer in på.
Det kan finnas tillfällen då antalet samtidiga samtal överstiger den tillgängliga personalen. Du kan hålla koll på dessa toppar med en virtuell kö, en praktisk funktion som är tillgänglig för alla Belfabriek-kunder.
SMS-meddelanden är ett utmärkt sätt att kommunicera korta texter till dina kunder. Men hur skickar man ett SMS till stora grupper?
Vill du begränsa tillgången till ditt telefonnummer till en begränsad grupp kontakter? Med en VIP-vitlista kan du hålla linjerna öppna för de personer som ditt nummer är avsett för.
Ange och uppdatera destinationsnummer på din webbplats med en webhook
Ditt servicenummer är ett virtuellt telefonnummer. Samtal till det här numret kopplas automatiskt vidare till dina nuvarande telefoner. Dessa kan vara fasta telefoner, mobiltelefoner, VOIP-telefoner eller traditionella telefoner. Du kan ändra destinations
Som ägare av ett Belfabriek-nummer har du en omfattande uppsättning funktioner till ditt förfogande. Funktioner som gör att ditt telefonnummer kan växa med din verksamhet.
Ett virtuellt callcenter fördelar samtalen rättvist och jämnt på alla tillgängliga anställda, oavsett om de arbetar hemifrån, på kontoret eller någon annanstans.
På hemarbetarens hemadress.
På huvudkontoret eller på de olika filialerna
Till internationella kontor
Beställ före kl. 23.59 och börja ringa och ta emot samtal i morgon.
BeställEn förkonfigurerad enhet för en plug 'n' play-upplevelse
Ta emot och ringa företagssamtal på dina befintliga mobiltelefoner.
Hantera alla nummer och anslutningar online
Ange att du är tillgänglig eller inte tillgänglig för att ta emot telefonsamtal.
Dina samtal direkt till din mobiltelefon