Köp dina egna avgiftsfria, lokala eller (inter)nationella nummer direkt online.

Sverige:0200 439 510
hero-systems-background
hero-systems-transparent

Webbgränssnitt

Med den användarvänliga webbportalen kan du enkelt hålla en överblick över dina telefonnummer, anställda och telefoner.

Webbgränssnitt

Med den användarvänliga webbportalen kan du enkelt hantera viktiga inställningar och kontakter i systemet. Vill du inte behöva oroa dig för det själv? Ring oss gratis eller skicka ett e-postmeddelande till vår supportpersonal, de gör gärna ändringarna åt dig.

Adressbok

Adressboken har varit en ofta efterfrågad funktion genom åren, som du inte ofta stöter på någon annanstans. I adressboken kan du enkelt skriva in dina interna och externa kontakter med tillhörande telefonnummer och synkronisera dem till alla enheter som används inom din organisation. Den fungerar med både hårda och mjuka telefoner, vilket säkerställer att alla har de viktigaste telefonnumren inom räckhåll.

Tillgänglighet

Om du vill använda dig av detta kan du ställa in de anställdas tillgänglighet. Med telefonväxlar tas detta egentligen inte i beaktande (de behöver bara vidarekoppla), men det som faktiskt är en av de mest användbara funktionerna inom ett telefonsystem är: vem är tillgänglig för att svara i telefonen? Genom att helt enkelt ställa in ett tillgänglighetsschema, som du också enkelt kan justera, vet vår plattform exakt vem ett samtal kan vidarekopplas till vid vilken tidpunkt.

Statistik

Online-statistik över alla dina inkommande samtal med ett tydligt gränssnitt. Vilka är de mest trafikerade veckodagarna, de mest trafikerade tiderna på en dag. Hur många samtal tar en filial emot? Vad är den genomsnittliga samtalstiden? Ägaren/entreprenören eller callcenterchefen får de viktigaste uppgifterna i en praktisk instrumentpanel. Och om du vill veta mer kan du enkelt ladda ner alla uppgifter till din dator.

Kontakter och avdelningar

Har du flera kontakter som hanterar telefoni inom din organisation? Vill du tilldela vissa nummer till ett annat kontor eller avdelningar? Om fakturan har delats upp eller försetts med en viss egenskap. Du kan enkelt förmedla all din information till vår administration.

Användarvänlig portal för alla dina nummer, användare och enheter.

Regelbundna uppdateringar och nya funktioner.

Ändra inställningar, visa statistik och betala dina fakturor.

Utbildning av vår kundtjänst ingår i din prenumeration.

Funktioner i webbgränssnittet

Alla alternativ i en överblick:

  • Telefonnummer
    • lägga till och begära telefonnummer
  • Skrivbordsapparater
    • Begär, skicka nya enheter
    • Avaktivera enheter
  • Mjuka telefoner
    • Ladda ner och skicka länken till de anställda
    • Skapa användarnamn/lösenord
    • Skapa QR-koder
  • Statistik
    • de mest uppringda numren
    • De mest belastade tiderna under veckan/dagen/månaden.
    • med flera slutdestinationer/förgreningar: samtal per destination
  • Skicka SMS
    • skicka sms
    • hålla sms adressbok

Ditt företags telefonnummer precis som du vill ha det

Låt våra medarbetare konfigurera ditt telefonnummer så som du vill ha det. Du kan sedan enkelt göra justeringar själv eller låta oss göra det så att du inte behöver oroa dig för det längre.

Digital telefonsvarare

Du behöver aldrig mer missa ett samtal. Inte ens när alla dina linjer är upptagna, kön är för lång eller du inte kan ta emot samtalet av någon annan anledning.

Direkt vidarekoppling av samtal

Ditt företagsnummer är ett virtuellt telefonnummer. Det innebär att inkommande samtal vidarebefordras till ett valfritt telefonnummer. Detta kan vara en fast telefon, en mobiltelefon eller till och med ett offshore callcenter. Du bestämmer själv.

Hantering av överflöd av samtal

En mycket framgångsrik marknadsföringskampanj? Gratis publicitet i de nationella medierna? En snabb Adwords-kampanj? En fantastisk recension på en jämförelsesajt? Inga problem! Inte ens den mest hektiska samtalstoppet är något problem för oss.

Hälsningsmeddelande

"Tack för att du ringde..." är oftast det första du hör när du ringer till en yrkesorganisation.

Leverans av nationella och internationella samtal

Leverans av nationella och internationella samtal? Inga problem!

Samtalsinspelning

"Det här samtalet kan komma att spelas in för kvalitetssäkring." Om du ringer till servicenummer kommer du att få höra ett meddelande med denna innebörd som används regelbundet.

Samtalsstatistik via e-post

Din dagliga, veckovisa eller månatliga översikt över samtalsstatistik kommer bekvämt med posten. Med ditt telefonnummer, förstås.

Statistik

Huvudsyftet med ett servicenummer eller företagsnummer är att optimera tillgängligheten för din organisation. Du vill betjäna fler kunder och ge bättre service. Men hur vet du om du uppnår dessa mål? Siffrorna ljuger inte.

Svartlista

Finns det någon som ringer som du helst inte vill ska ha tillgång till något av dina nummer? Blockera deras samtal med vår lättanvända svarta lista och håll dina linjer öppna för viktiga samtal.

Telefonmeny

Dina affärspartners eller kunder vill ha en anställd på linjen så snabbt som möjligt. Men de flesta anställda har inte svar på alla tänkbara frågor. En telefonmeny gör det möjligt för de som ringer att få rätt person på linjen så fort som möjligt.

Telefonnummer till flera filialer

Vårt IVR-system kan fördela hundratals samtidiga samtal över ditt rikstäckande nätverk av filialer.

Ton för föranmälan

Företagare använder ofta flera nummer, vart och ett för ett visst syfte eller för en särskild webbutik. I dessa fall är det bra att få veta vilket av dina företagstelefonnummer som samtalet kommer in på.

Uppringarens svans

Det kan finnas tillfällen då antalet samtidiga samtal överstiger den tillgängliga personalen. Du kan hålla koll på dessa toppar med en virtuell kö, en praktisk funktion som är tillgänglig för alla Belfabriek-kunder.

Verktyg för textmeddelanden

SMS-meddelanden är ett utmärkt sätt att kommunicera korta texter till dina kunder. Men hur skickar man ett SMS till stora grupper?

Vitlista för VIP

Vill du begränsa tillgången till ditt telefonnummer till en begränsad grupp kontakter? Med en VIP-vitlista kan du hålla linjerna öppna för de personer som ditt nummer är avsett för.

Webhook

Ange och uppdatera destinationsnummer på din webbplats med en webhook

Ändra förlängning

Ditt servicenummer är ett virtuellt telefonnummer. Samtal till det här numret kopplas automatiskt vidare till dina nuvarande telefoner. Dessa kan vara fasta telefoner, mobiltelefoner, VOIP-telefoner eller traditionella telefoner. Du kan ändra destinations

Prova Belfabriek systemet idag!

Ett system som fungerar för alla anställda: hemma och på kontoret.

Prova nu!

Skrivbordstelefon

En förkonfigurerad enhet för en plug 'n' play-upplevelse

Softphone

Ta emot och ringa företagssamtal på dina befintliga mobiltelefoner.

Webbgränssnitt

Hantera alla nummer och anslutningar online

Mobila appar

Ange att du är tillgänglig eller inte tillgänglig för att ta emot telefonsamtal.

Fast nummer på mobilen

Dina samtal direkt till din mobiltelefon