Registrera dina egna 010/020- och lokala nummer direkt online!

Sverige:020-0439595
Internationellt:+3170-3111050

Webbgränssnitt

Med den användarvänliga webbportalen kan du enkelt hålla en överblick över dina telefonnummer, anställda och telefoner.

Webbgränssnitt

Med den användarvänliga webbportalen kan du enkelt hantera viktiga inställningar och kontakter i systemet. Vill du inte behöva oroa dig för det själv? Ring oss gratis eller skicka ett e-postmeddelande till vår supportpersonal, de gör gärna ändringarna åt dig.

Adressbok

Adressboken har varit en ofta efterfrågad funktion genom åren, som du inte ofta stöter på någon annanstans. I adressboken kan du enkelt skriva in dina interna och externa kontakter med tillhörande telefonnummer och synkronisera dem till alla enheter som används inom din organisation. Den fungerar med både hårda och mjuka telefoner, vilket säkerställer att alla har de viktigaste telefonnumren inom räckhåll.

Tillgänglighet

Om du vill använda dig av detta kan du ställa in de anställdas tillgänglighet. Med telefonväxlar tas detta egentligen inte i beaktande (de behöver bara vidarekoppla), men det som faktiskt är en av de mest användbara funktionerna inom ett telefonsystem är: vem är tillgänglig för att svara i telefonen? Genom att helt enkelt ställa in ett tillgänglighetsschema, som du också enkelt kan justera, vet vår plattform exakt vem ett samtal kan vidarekopplas till vid vilken tidpunkt.

Statistik

Online-statistik över alla dina inkommande samtal med ett tydligt gränssnitt. Vilka är de mest trafikerade veckodagarna, de mest trafikerade tiderna på en dag. Hur många samtal tar en filial emot? Vad är den genomsnittliga samtalstiden? Ägaren/entreprenören eller callcenterchefen får de viktigaste uppgifterna i en praktisk instrumentpanel. Och om du vill veta mer kan du enkelt ladda ner alla uppgifter till din dator.

Kontakter och avdelningar

Har du flera kontakter som hanterar telefoni inom din organisation? Vill du tilldela vissa nummer till ett annat kontor eller avdelningar? Om fakturan har delats upp eller försetts med en viss egenskap. Du kan enkelt förmedla all din information till vår administration.

Användarvänlig portal för alla dina nummer, användare och enheter.

Regelbundna uppdateringar och nya funktioner.

Ändra inställningar, visa statistik och betala dina fakturor.

Utbildning av vår kundtjänst ingår i din prenumeration.

Funktioner i webbgränssnittet

Alla alternativ i en överblick:

  • Telefonnummer
    • lägga till och begära telefonnummer
  • Skrivbordsapparater
    • Begär, skicka nya enheter
    • Avaktivera enheter
  • Mjuka telefoner
    • Ladda ner och skicka länken till de anställda
    • Skapa användarnamn/lösenord
    • Skapa QR-koder
  • Statistik
    • de mest uppringda numren
    • De mest belastade tiderna under veckan/dagen/månaden.
    • med flera slutdestinationer/förgreningar: samtal per destination
  • Skicka SMS
    • skicka sms
    • hålla sms adressbok

Ditt företags telefonnummer precis som du vill ha det

Låt våra medarbetare konfigurera ditt telefonnummer så som du vill ha det. Du kan sedan enkelt göra justeringar själv eller låta oss göra det så att du inte behöver oroa dig för det längre.

Digital telefonsvarare

Du behöver aldrig missa ett samtal, även om alla dina kollegor är upptagna, om kön är för lång eller om du av andra skäl inte kan svara.

Direkt vidarekoppling av samtal

Ditt företagsnummer är ett virtuellt nummer. Det innebär att varje inkommande samtal omdirigeras till en annan telefon. Detta kan vara varje fast telefon eller mobiltelefon.

Filter

Finns det några samtalsgivare som du helst inte vill ge tillgång till ett visst nummer? Du kan enkelt blockera dem med hjälp av samtalsfilterfunktionen. På så sätt håller du telefonen fri för de samtal som är viktiga.

Hantering av överflöd av samtal

En enormt framgångsrik marknadsföringskampanj? Gratis publicitet i nationella medier? En framgångsrik Google Ads-kampanj? Bra recensioner på en jämförelsesajt? Inga problem!

Internationell telefoni

Leverera telefonsamtal nationellt eller i andra länder? Inga problem!

Samtalsinspelning

"Samtalet kan komma att spelas in för att säkerställa kvaliteten på vår service." De som ringer till ett företagsnummer får regelbundet höra ett liknande meddelande. Chansen är stor att dessa nummer är värd för Belfabriek.

Samtalsköer

Det kan förekomma tillfällen då du har fler samtalsdeltagare än vad personalen har att tillgå i telefonen. Dessa samtalstoppar hanteras enkelt av samtalsköerna, vilket är en bra funktion för alla Belfabriekskunder.

Samtalsstatistik via e-post

Din dagliga, veckovisa eller månatliga översikt över samtalsstatistik kommer bekvämt med posten. Med ditt telefonnummer, förstås.

Statistik

Du väljer ett telefonnummer främst för att optimera ditt företags tillgänglighet. Du vill kunna svara på fler samtal och ge dem bättre service. Men hur vet du om du uppnår de avsedda målen? Vår statistik.

Telefonmeny

Dina kunder vill helst ha någon på linjen så fort som möjligt. Alla kollegor kan inte svara på alla frågor. Med en telefonvalsmeny kan du koppla fram den som ringer till rätt person så snabbt som möjligt.

Telefonnummer till flera filialer

Vår IVR-plattform kan distribuera hundratals samtidiga samtal till alla filialer i ett eller flera områden.

Text till tal speechbot

Vill du ha ett välkomstmeddelande på ditt nummer? Gillar du inte din egen röst? Och är det lite för dyrt för dig att anlita en professionell röstskådespelare?

Ton före tillkännagivandet

Många företagare har flera nummer för olika ändamål eller webbutiker. I sådana fall är det bra att veta i början av samtalet vilket telefonnummer som är uppringt!

VIP-lista

Vill du ge tillgång till ditt företags telefonnummer endast till en viss grupp kontakter? Med en VIP-whitelist ser du till att linjerna förblir fria för dem som ditt telefonnummer är avsett för.

Verktyg för textmeddelanden

SMS är ett utmärkt medium för korta meddelanden till dina kunder. Men hur skickar du dem till stora grupper? SMS-verktyget från Belfabriken är en riktig gudagåva.

Virtuell samtalscentral

Med ett virtuellt callcenter ser du till att de som ringer fördelas rättvist och jämnt mellan tillgängliga kollegor, hemma, på kontoret eller någon annanstans.

Välkomstmeddelande

"Tack för att du ringde..." är oftast det första du hör när du ringer till en yrkesorganisation.

Webhook

Flexibelt byte av slutdestinationer via din egen webbplats med hjälp av en webhook

Ändra enhetens förlängning

Samtal till ditt virtuella telefonnummer kopplas automatiskt vidare till dina nuvarande telefoner. Dessa kan vara fasta telefoner, mobiltelefoner eller VoIP-telefoner. Du kan ändra destinationsnumret när och hur ofta du vill.

Prova Belfabriek systemet idag!

Ett system som fungerar för alla anställda: hemma och på kontoret.

Prova nu!

Nöjda telefonikunder från Belfabriek:

Skrivbordstelefon

En förkonfigurerad enhet för en plug 'n' play-upplevelse

Softphone

Ta emot och ringa företagssamtal på dina befintliga mobiltelefoner.

Webbgränssnitt

Hantera alla nummer och anslutningar online

Mobila appar

Ange att du är tillgänglig eller inte tillgänglig för att ta emot telefonsamtal.

Fast nummer på mobilen

Dina samtal direkt till din mobiltelefon