Köp dina egna avgiftsfria, lokala eller (inter)nationella nummer direkt online.

Sverige:0200 439 510

Samtalsinspelning

Du kan också använda samtalsinspelning med ditt telefonnummer. Spela in dina telefonsamtal automatiskt för senare användning. Antingen för dig själv eller för dina anställda. Belfabriek lagrar dessa ljudfiler säkert i molnet, där du kan komma åt dem med vår användarvänliga kontrollpanel.

Olika användningsområden

Den här funktionen är så mångsidig att praktiskt taget alla organisationer har en bra användning för den. Callcenterchefer använder samtalsinspelning för att förbereda prestationsbedömningar. Anställda lyssnar tillbaka på sina egna samtal för att hämta eller verifiera information för sina biljetter.

Fördelarna

Inspelade telefonsamtal kan vara användbara som säkerhetskopiering och bevis, och kan också fungera som ett praktiskt instrument för att förbättra din kundservice.

Uppspelning online

Sortera dina inspelade samtal efter datum eller nummer och spela upp dem online. I gränssnittet visas vilka samtal du redan har lyssnat på. Använd stjärnfunktionen för att markera viktiga samtal och ladda ner alla samtal du vill till din egen dator.

Kvalitetskontroll

Följer dina anställda protokollet? Det får du reda på genom deras inspelade samtal.

Försegla avtal

När kunderna ger dig sitt ord eller vice versa kan en inspelning av samtalet styrka en transaktion.

Utbilda din personal

Öka din effektivitet och spela upp delar av konversationer under prestationsbedömningar och utbildningstillfällen. Ett par väl valda exempel kan verkligen få dig att förstå vad du menar!

Aktivera samtalsinspelning

Om samtalsinspelning är meningsfullt för ditt företag kan du aktivera den här funktionen direkt. Du hittar den i kontrollpanelen online.

Om du ännu inte är kund hos Belfabriek kan du kontrollera om det finns tillgängliga 0800-nummer, lokala och nationella nummer i våra nummerbutiker. Du kan slutföra din Belfabriek-beställning på bara några minuter. Vi ser fram emot att hjälpa dig!

Företag använder också samtalsinspelning för att styrka transaktioner och kontrollera att rutiner följs.