Registrera dina egna 010/020- och lokala nummer direkt online!

Sverige 020-881402:
🌍 +31 (0)85 400 5588:

Teams

På team-sidan kan du se dina aktiva virtuella callcenter

På den här sidan kan du enkelt bygga upp din egen virtuella teletjänstcentral på <10 minuter.
Ange alla möjliga slutdestinationer som samtal kan komma in till. Det kan vara VoIP-telefoner, befintliga telefoner eller mobiltelefoner från alla möjliga leverantörer och nätverk.
Som standard kommer vår PBX att erbjuda inkommande samtal till den medarbetare högst upp i listan som är aktiv.

Om denna medarbetare inte svarar i telefon kommer växeln att erbjuda samtalet till nästa medarbetare i listan som är inställd på aktiv.

I detta exempel ser du alltså 6 användare av vilka 2 är aktiva för att svara på telefonsamtal vid den aktuella tidpunkten.

Personlig anpassning

Företagslogotyp: du kan dra och släppa din företagslogotyp i PNG-format på logotypens plats längst upp till vänster. (1)

Passfoton - avatarer: Du kan dra och släppa foton av kollegor eller t.ex. ikoner för kontorsplatser på dockorna för att göra ditt virtuella callcenter så tydligt som möjligt (2)

Lägga till/ändra användare

Skicka e-post till office@belfabriek.com med de användarnamn och enheter som du vill lägga till i ditt virtuella callcenter. Vår supportavdelning kommer sedan att lägga till eller ändra dem inom 1 arbetsdag

Ändra ordningen på inkommande samtal

Vill du att en kollega ska placeras på en högre position eller på position 1 i ditt virtuella callcenter och därmed vara den första att ta emot inkommande samtal? Dra då denna användare till önskad position (3)

Ställ in dig på tillgänglig/icke tillgänglig

Ska du på ett möte eller till en kund? Ställ då in dig på otillgänglig genom att ställa reglaget på inaktiv. Växeln kommer då inte att erbjuda dig några telefonsamtal. (4)

Nöjda telefonikunder från Belfabriek: